Etiketter

mandag 9. juli 2012

Til bilturen, eller kalde vinternetter...


Lille Brage gullet hadde feber
 og måtte være hjemme fra barnehagen i dag stakar....

Men ingenting er så ondt at det ikke er godt for noe,
jeg fikk starta på mange av mine prosjekter og bestillinger mens han slappet av eller sov.

Denne "nakkeputa" som også kan brukes som varme i senga på kalde vinterdager
 da den er fylt med ris, og trenger ett par runder i microen så er den varm lenge <3
Jeg sydde to "pølser", den hvite er fylt med ris, og delt av med flere rom 
slik at ikke all risen havner på en plass, denne skal være inne i.

Applikasjoner etter guttenes ønske ;-)

Brodert navn på

Med knapp, slik at trekket kan tas av og vaskes.




Og se det virker
Imre sovnet
ganske raskt ;-)






Ønsker dere alle en god kveld!
Klem Nina

2 kommentarer:

  1. Så fine risposer! Jeg lagde sånn med sand i for mange år siden!
    Spørsmål; hvor mye ris bruker du? Og kan man bruke hvilken ris som helst?
    Ha en finfin uke!

    Ps:give away pågår hos meg:-)

    SvarSlett
  2. Jeg måler/veier ikke risen, "jeg tar det på feelingen", men tar slik at det blir ca 1-2 cm tykt når puten ligger flat.
    Jeg bruker Jasminris :-)
    Ha en super uke du også :-)
    Nina

    SvarSlett